Vi er feriestengt i uke 29.30 & 31. Det kan ikke sendes oss varer i denne perioden.

Instek AS tar intet ansvar for mottak av forsendelser sendt med tjenesten " Norgespakke ".

Denne tjenesten er usikker , og vi har ved flere anledninger erfart at Postens systemer har opplysninger om at pakken er "utlevert " til Instek AS, uten at dette i praksis er skjedd. Vi påtar oss derfor intet ansvar for erstatning, eller andre kostnader om et slik tilfelle skulle finne sted.

Om du har mottatt et "hentekode" eller "hyllenummer" fra posten trenger vi dette så snart du mottar det.Dette sendes på: instek@instek.no

Instek AS har ikke kapasitet til og spore pakker for kunder.Dette gjøres enklest av avsender selv.

Instek AS tar intet ansvar for eventuelle skader som oppstår under transport.

Instek AS debiterer fra 01.07.2019 et gebyr på KR 90.- på alle pakker / forsendelser som ikke sendes som bedriftspakke fra bedrifter i Norge.